Een nieuwjaarscadeau: inspiratie voor 2017

vuurwerk

En opeens was het 2017! Heel eerlijk? Voor mij betekent een jaarwisseling niet heel veel. Een balans opmaken van de voorbije maanden doe ik eigenlijk constant, en aan goede voornemens begin ik liever meteen wanneer ik ze bedenk. Wel vind ik oudjaar, nieuwjaar en de feestdagen een goed excuus om extra veel tijd te maken voor vrienden en familie, extra lang te feesten, extra lekker te eten en extra veel cadeaus uit te delen. Da’s dan ook exact wat ik de voorbije weken gedaan heb.

Oorspronkelijk wou ik vandaag een recept met jullie delen, een heerlijke sandwich tjokvol groenten en gezonde dingen, om te bekomen van al die overdaad aan eten. Ik heb een receptje bedacht, gemaakt, gefotografeerd en opgegeten, om dan te ontdekken dat de foto’s er vreselijk uitzagen door het gebrek aan licht. Grrr, als ik het mocht beslissen waren die donkere dagen nú voorbij en maakten we meteen een sprong naar de lente! Gelukkig worden de dagen vanaf nu alleen maar langer en lichter, en dat in combinatie met dit geweldige boek dat ik cadeau kreeg met Kerstmis zou binnenkort betere foto’s moeten opleveren. Nog heel even geduld…

Plan B dan maar! Ik was al een tijdje aan het werken aan iets dat me ook heel leuk leek om vandaag te delen: nieuwe inspiratie. Tot voor kort vond je onder de menuknop “Inspiratie” een lijstje van blogs die ik volg. Die lijst was helemaal niet meer up-to-date en zag er eigenlijk ook wel een beetje saai uit. Ik ben eigenlijk echt een blog-addict: ik lees minstens twee keer per dag mijn blogfeed via Bloglovin’ (een heel handige website als je net zo graag gaat lezen bij anderen als ik).

Mijn nieuwe inspiratieluik is opgedeeld in drie pagina’s: Nederlandstalige foodblogs, Engelstalige foodblogs en Youtubers. In de plaats van een droge lijst, vind je nu bij elke naam een beetje uitleg en een link naar mijn favoriete blogpost. Binnenkort komt er nog een pagina met non-foodblogs, want ja, zo volg ik er ook een paar 😉 Neem zeker eens een kijkje!

Oh en, vertel me, hebben jullie goede voornemens gemaakt? Ook al maak ik er zelf geen, ik vind het super inspirerend om die van anderen te horen!

 

2 thoughts on “Een nieuwjaarscadeau: inspiratie voor 2017

  1. fiekefatjerietjes 3 januari 2017 / 16:49

    Vreselijk, die donkere dagen… Hier niet echt voornemens gemaakt, al wil ik wel weer wat vaker bloggen. Maar we zien wel, het moet vooral leuk en haalbaar blijven :-). Ik blijf hier graag lezen!
    Bedankt voor je vermelding trouwens, ik moet ook dring-end mijn blogroll eens updaten, en dan kom je er ook zeker tussen te staan! 🙂

    Like

    • Tine 5 januari 2017 / 21:39

      Meer bloggen, dat vind ik wel een leuk voornemen 😉 Ik hoop dat al je wensen voor 2017 uitkomen!

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

