Dan toch maar… even pauze

flying chairs.jpg

Ik heb geprobeerd om een pauze te vermijden en ondanks deze hectische periode (verhuizen) toch gewoon door te gaan met bloggen. Zoals je ongetwijfeld al gemerkt had lukt dat niet zo goed! Ik besef dat ik tussen het spullen pakken, meubels verkopen, kasten uitladen, opmeten, interieur ontwerpen en energieprijzen vergelijken niet zoveel zin heb om te koken en fotograferen, maar des te meer om met een kop thee en een boek in de zetel te kruipen.

En ik heb besloten dat dan ook maar gewoon te doen en The Green Toast even te laten wachten tot ik weer tijd en energie heb. De rest van augustus en september zal er hier niet erg veel te beleven zijn, maar je hoort het zeker en vast als ik nadien terug in actie schiet (in een nieuwe keuken!). Wie weet lukt het me wel om ergens tussendoor nog eens een update te posten.

Experimenteer er intussen vooral zelf op los in de keuken… En tot snel!

3 thoughts on “Dan toch maar… even pauze

  1. Esmay 5 september 2016 / 13:17

    Groot gelijk! Succes met de verhuizing en geniet lekker van de rustmomentjes.

    Like

    • Tine 14 oktober 2016 / 19:09

      Wat leuk! Er wordt aan gewerkt hoor, stay tuned 😉

      Like

Geef een reactie

